Tarnów: Udzielenia i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego w wysokości 1.000.000,00zł z przeznaczeniem na finansowanie kosztów brutto realizacji inwestycji pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z przeznaczeniem na lokale socjalne przy ul. Spytki w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 195242 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. , ul. Waryńskiego 9, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 621 93 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenia i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego w wysokości 1.000.000,00zł z przeznaczeniem na finansowanie kosztów brutto realizacji inwestycji pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z przeznaczeniem na lokale socjalne przy ul. Spytki w Tarnowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego inwestycyjnego w wysokości 1.000.000,00zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) z przeznaczeniem na finansowanie kosztów brutto realizacji inwestycji pn.Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z przeznaczeniem na lokale socjalne przy ul. Spytki w Tarnowie. 1. Okres spłaty - 40 rat kwartalnych, 2. Wysokość raty kapitałowej -25.000,00zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). Koszty obsługi Kredytu stanowią: a) oprocentowanie kredytu -stopa procentowa kalkulowana jest w oparciu o stawkę WIBOR 3M. b) marża zaoferowana przez Wykonawcę.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 165.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a). Wypełniony formularz oferty b). Wypełniony Formularz cenowy c). Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie d). Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. e). Kopia dowodu wniesienia wadium f). Wzór umowy z wpisanymi istotnymi postanowieniami umowy z pkt 16 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany umowy: - konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, - zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa, - dotyczą możliwości niewykorzystania części Kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia kosztów, - dotyczą możliwości wcześniejszej spłaty części Kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia kosztów, - dotyczą możliwości wydłużenia okresu kredytowania Kredytu maksymalnie o kolejne 3 lata (tj. o 12 kolejnych rat kwartalnych), wraz ze zmianą harmonogramu spłaty Kredytu w formie aneksu do umowy, bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu, poza kosztami obsługi Kredytu przedstawionymi w ofercie Wykonawcy - dotyczą możliwości uruchomienia i spłat kredytów w innej dacie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mzb.tarnow.pl/index.php?page=przetargi&subpage1=uslugi-roboty-budowlane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Spółka z o.o. 33 - 100 Tarnów ul. Waryńskiego 9 Pokój nr 13, tel /014/ 621 93 81.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2015 godzina 08:45, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Spółka z o.o. 33 - 100 Tarnów ul. Waryńskiego 9 /sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
PYTANIA DO PRZETARGU.....(pobierz)
UZUPEŁNIENIE DO SPECYFIKACJI.....(pobierz)
PYTANIA DO PRZETARGU 2.....(pobierz)
UZUPEŁNIENIE DO SPECYFIKACJI 2.....(pobierz)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA.....(pobierz)
SPROSTOWANIE.....(pobierz)
termin wywieszenia: 31.07.2015r.
termin zdjęcia: 08.08.2015r.
« wróć do listy