Nasz znak: DE/SZP/064/ 199 /2018 Tarnów, dnia 14.12.2018r.
Zawiadomienie o wyborze ofert
Miejski Zarząd Budynków Spółka z o.o. w Tarnowie zawiadamia, że działając na podstawie
art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z poźn. zm.),
w postępowaniu na ,, Konserwacje drobne prace remontowe oraz usuwanie drobnych usterek w lokalach użytkowych zarządzanych przez MZB” przeprowadzonego w dniu 12.12.2018r. została wybrana n/w oferta w cenie brutto:
Oferta oznaczona nr 2 – złożona przez: F.P.U.H. „KONTRAS” Marek Cetnar ul. Czysta 4, 33-100 Tarnów
Rg 14,00 zł
Kp 40%
Z 5%
Stawka roboczo-godziny z narzutami 25,31 zł brutto
Uzasadnienie:
Wybrana firma spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści SIWZ. Oferta zgodna z kryterium oceny ofert, uzyskała największą ilość punktów. Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt. 5 lit b Pzp
Zamawiający informuje, że:
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Pzp, umowy w sprawie przedmiotu zamówienia zostaną zawarte
z wybranym Wykonawcą w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania niniejszego zawiadomienia, tj. 20.12.2018r.
Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:
|
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Liczba punktów w kryterium ( cena) |
1 |
ERES Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. – Sp. komandytowa ul. Do Huty 17, 33-100 Tarnów |
80,00 |
2 |
F.P.U.H. „KONTRAS” Marek Cetnar ul. Czysta 4, 33-100 Tarnów |
100,00 |
« wróć do listy